პარლამენტში ამოქმედდა მოქალაქეთა განახლებული მისაღები

2 მაისს საქართველოს პარლამენტის თბილისის სასახლეში განახლებული მოქალაქეთა მისაღები გაიხსნა. მოქალაქეთა მისაღები არის საქართველოს პარლამენტის მოქალაქეთა ჩართულობის ცენტრის კონცეფციის შემადგენელი ნაწილი. მოქალაქეთა განახლებული მისაღები მიზნად ისახავს საპარლამენტო საქმიანობაში მოქალაქეთა ჩართულობის ხელშეწყობას და საპარლამენტო სერვისების მოქალაქეთათვის „ერთი ფანჯრის“ პრინციპით მიწოდებას. 

მოქალაქეთა განახლებულ მისაღებში, საქართველოს მოქალაქეებს დახვდებათ ელექტრონული მონიტორი, სადაც საქართველოს მოქალაქეებისათვის ხელმისაწვდომი იქნება მათთვის ყველაზე უფრო საინტერესო ინფორმაცია საქართველოს პარლამენტის, პარლამენტის კომიტეტების, პარლამენტის წევრებისა და მიმდინარე საკანონმდებლო ინიციატივებისა და საკანონმდებლო წინადადებების შესახებ. ასევე, მისაღებში განთავსებულ მონიტორზე გავა საინფორმაციო კლიპები, მათ შორის ვიდეო-კლიპი პარლამენტის მობილურ აპლიკაციასთან დაკავშირებით. მოქალაქეთა მისაღებში არსებულ საინფორმაციო დაფებზე განთავსებულია საპარლამენტო სერვისების ამსახველი სხვადასხვა საინფორმაციო ბროშურა.

ელექტრონული დეშბორდის აპლიკაცია, მობილური აპლიკაციის ვიდეო და 23 დასახელების საინფორმაციო ბროშურა, სადაც აღწერილია საპარლამენტო სერვისების შესახებ ინფორმაცია, შეიქმნა ევროკავშირისა (EU) და გაეროს განვითარების პროგრამის (UNDP) პროექტის – „საპარლამენტო დემოკრატიის კონსოლიდაცია საქართველოში“ ფარგლებში. პროექტი მჭიდროდ თანამშრომლობს ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტთან (IDFI), საქართველოს პარლამენტსა და აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის უმაღლეს საბჭოში ღია მმართველობის პრინციპების დანერგვის ხელშეწყობის მიზნით.

დატოვე კომენტარი